> PROJEKT ZAKOŃCZONY << PROGRAM KURSU 1. Polski konsument w internecie Wydatki na reklamę[..] Zapisz się już teraz!"/>

PROJEKTY
realziowane przez CKP


BEZPŁATNY Kurs Social Media NINJA (200h)

czwartek 13 maja, 2021

Projekt „Outplacement – to się opłaca”

>> PROJEKT ZAKOŃCZONY <<

PROGRAM KURSU

1. Polski konsument w internecie

  • Wydatki na reklamę w SM w Polsce
  • Model POEM, m.in. earned media

2. Media społecznościowe w Polsce. Profile Social Media

  • Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, Linkedin
  • Jakie medium dla jakiego reklamodawcy?

4. Facebook – prowadzenie profilu i reklamy

  • Umiejscowienia, targetowanie, planowanie kampanii
  • Edge Rank, zasięgi organiczne. Jak można je poprawić?
  • Piksel Facebooka. Do czego stosować?
  • Marketing kontekstowy

5. Platformy reklamowe: YouTube, Twitter, LinkedIn, Pinterest, Instagram, TikTok, Snapchat

  • zasięgi, użytkownicy
  • jak dobrać platformę do swojej grupy docelowej
  • rodzaje aktywności, częstotliwość

6. Marketing wpływu (influencing)

  • Co to jest influencing?
  • Trendy i zjawiska
  • Najwięksi polscy influencerzy
  • Jakie medium zbiera najwięcej fanów? Omówienie
  • Ile kosztuje influencing?  Influence marketing dla małych i dużych firm
  • Aspekty prawne influencingu w internecie

7. Kalendarium działań operacyjnych – case study

  • Czas i częstotliwość wpisów na SM
  • Reklama natywna – kiedy i jak stosować?
  • Trendy w CM
  • Mierzenie i rozliczanie efektów CM

8. Jak pisać do internetu?

  • Co mówią eksperci? Porady redaktorów z wiodących mediów
  • 7 złotych zasad pisania do internetu
  • Jak pisać artykuły, aby czytelnicy dzielili się nimi? Krzywa Quartza
  • Hashtagi. Czy i jak stosować?
  • Jak niewidzialnie wpływać na konsumenta?

9. Monitoring i mierzenie działań w social mediach

  • Wskaźniki efektywności w social mediach. Jak mierzyć zasięg i zaangażowanie?
  • Efektywność Facebooka. Dobre praktyki
  • Responsywność. Czy jesteś wystarczająco szybki w mediach społecznościowych?

10. Mierzenie efektów działań w social mediach

Za udział w szkoleniu uczestnik otrzyma stypendium szkoleniowe w wysokości ok. 1500,00 zł, zwrot kosztów dojazdu, materiały szkoleniowe i ciepły posiłek.

korzyści płynące z udziału w szkoleniu

W ramach projektu „Outplacement – to się opłaca” zapraszamy osoby zagrożone zwolnieniem i zwolnione z zakładów pracy objętych procesami restrukturyzacyjnymi z przyczyn niedotyczących pracownika z terenu gmin województwa lubelskiego wchodzących w skład Lubelskiego Obszaru Funkcjonalnego, tj. Głusk, Jabłonna, Jastków, Konopnica, Lubartów, Lubartów (miasto), Lublin, Mełgiew, Nałęczów, Niedrzwica Duża, Niemce, Piaski, Spiczyn, Strzyżewice, Świdnik, Wólka do skorzystania z oferty wsparcia w ramach projektu.

Osoby zakwalifikowane do udziału w projekcie skorzystają ze wsparcia w ramach kompleksowego programu outplacementu (ukierunkowanego na dostosowanie się do zmian gospodarczych), który obejmie:
– Poradnictwo psychologiczne (średnio 6 godz./osobę),
– Doradztwo zawodowe:
• Indywidualne z opracowaniem Indywidualnego Planu Działania (6 godz./osobę),
• grupowe (24 godz./grupę).
– Szkolenia podnoszące kompetencje i/lub kwalifikacje zawodowe,
– Pośrednictwo pracy (średnio 6 godz./osobę),
– Staże zawodowe dla 30 osób.

Kontakt: Iwona Żebrowska
tel. 535 353 345 e-mail: info@ckp.lublin.pl | szkolenia@ckp.lublin.pl