Komunikacja interpersonalna to zjawisko polegające na wzajemnym przekazywaniu sobie informacji przez co najmniej dwie osoby. Dotyczy zarówno wydawania prostych i rzeczowych poleceń, jak i o wiele bardziej zaawansowanych zagadnień, np. dzielenia się wiedzą, umiejętnościami czy okazywania uczuć. Komunikacja odbywa się zawsze na dwóch poziomach: intelektualnym i emocjonalnym.
Podstawowym celem warsztatu jest zatem dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności z zakresu skutecznego komunikowania się w sytuacjach zawodowych, w których sprawna komunikacja jest narzędziem tworzenia i podtrzymywania relacji społecznych oraz współpracy między ludźmi. Sprawna komunikacja i współpraca wewnątrz firmy ma bezpośrednie przełożenie na relacje i współpracę z innymi podmiotami. Znaczną część warsztatu zajmować będą aktywności tworzące pozytywny klimat sprzyjający komunikacji nastawionej na współpracę.
brak wymagań

Usprawnienie własnego procesu komunikowania się.
W celu zapisania się na szkolenie można:
1. Telefonicznie pod numerem telefonu: +48 609 964 058
2. lub wykorzystując poniższy formularz: